Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.unae.edu.ec/handle/123456789/527
Title: La revolución de los esclavos
Authors: Álvarez González, Freddy Javier
Keywords: pedagogos;niños;academia;saberes;escuela;conocimientos;aprender;pedagogues;children;academia;knowledge;school;skills;learning
Issue Date: 20-Apr-2018
Publisher: Universidad Nacional de Educación del Ecuador
Abstract: Una pedagoga no define los saberes que deben ser enseñados o aprendidos, es quien define cómo enseñarlos, lo cual es más importante. Ella o él son los encargados de lograr que esos saberes tengan los sentidos indispensables, pero sobre todo, que no falte el sentido profundo de la emancipación a través de esos saberes. A pedagogue does not define the knowledge that must be taught or learned, it is the one who defines how to teach them, which is more important. She or he is responsible for ensuring that these knowledge have the necessary senses, but above all, that there is no lack of the deep sense of emancipation through these knowledge.
URI: http://repositorio.unae.edu.ec/handle/123456789/527
Appears in Collections:ARTÍCULOS

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
La Revolución de los Esclavos.pdfTexto completo39.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.