Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.unae.edu.ec/handle/56000/811
Title: Plan de estrategia para gestionar la toma de decisiones en la carrera profesional del estudiantado del bachillerato en la Unidad Educativa Eugenio Espejo.
Authors: Romero Troya, Denise Alejandra
metadata.dc.contributor.advisor: Sabariego Puig, Marta
Keywords: Tomas de decisión
Orientación vocacional
Autonomía
Decision-making
Vocational guidance
Autonomy
Issue Date: 2018
Publisher: Universidad Nacional de Educación
Series/Report no.: TM4;260
Abstract: The present project is to manage decision making in the professional career of high school students in the Eugenio Espejo Educational Unit, Los Ríos Province, Babahoyo canton, the student reflected in this process, the right that students have to choose their career , his personal uniqueness, that of the environment in which he develops and feel respected at all times in his freedom and conscience. Since the purpose is to develop personal autonomy, prepare for change, and for the different responsibilities and commitments they will have throughout their lives.
Description: El presente proyecto, es para gestionar la toma de decisiones en la carrera profesional del estudiantado del bachillerato en la Unidad Educativa Eugenio Espejo, Provincia Los Ríos, cantón Babahoyo, el alumno reflejó en este proceso, el derecho que tiene el estudiantado al escoger su carrera, su singularidad personal, la del medio en el que se desenvuelve y sentirse en todo momento respetado en su libertad y conciencia. Ya que la finalidad es desarrollar la autonomía personal, prepararlo para el cambio, y para las diferentes responsabilidades y compromisos que tendrán a lo largo de su vida.
metadata.dc.description.degree: Magister En Educación Mención En Orientación Educativa
URI: http://repositorio.unae.edu.ec/handle/56000/811
Appears in Collections:Maestrías

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFM-OE-101.pdfTexto completo1,8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.